Skip to main content

Pemasangan Unifi secara percuma

Assalamualaikum
&
Salam Sejahtera


18-Oct-2015, Update terbaru: Sila buka link di bawah ini untuk update pakej 2015 dan seterusnya. Boleh baca penerangan disini tapi untuk pakej, update terbaru ada link di bawah ini. klik link dibawah

http://ahm-irfan.blogspot.my/2015/10/pakej-terbaru-unifi-pemasangan-percuma.html


Malas bebel panjang, harini aku nak berkasih sayang. Promosi pemasangan Unifi secara percuma!

Okay, seperti sedia maklum Unifi ni adalah rangkaian internet yang paling laju di Malaysia. Walaupun nak dibandingkan dengan internet negara lain, memang lah kita tak dapat lawan. Tapi, cukupla sekadar memuaskan kita sebagai pengguna untuk gunakan internet dengan kelajuan yang memuaskan.

Untuk makluman korang yang gunakan streamyx, kalau kawasan rumah korang tu dah boleh pasang unifi, secara automatik line streamyx akan slow. Ini adalah disebabkan kami mencadangkan korang semua untuk beralih ke unifi. Beza bayaran pun berapa lah sangat kan? Kalau korang pasang streamyx pun bulan pertama korang akan dikenakan pelbagai cas contohnya deposit, bayaran pemprosesan, duty stamp dan wiring. Tapi tidak bagi unifi

Tapi kalau kawasan rumah korang masih belum ada coverage untuk unifi, korang juga boleh daftar streamyx dengan aku. Untuk pengetahuan lebih lanjut boleh baca pakej yang ditawarkan streamyx di link ----> INI (klik). Dekat situ aku explain satu satu pasal streamyx.

Taknak sembang panjang, meh aku tunjukkan terus pakej-pakej yang kami tawarkan.

Pakej untuk kediaman/rumah (klik gambar untuk tumbesaran)

Pakej untuk bisnes/perniagaan (klik gambar untuk tumbesaran)
Untuk pengetahuan korang, sebarang kos tidak akan dikenakan KECUALI, 'duty stamp' sebanyak RM10 untuk bulan pertama langganan korang. Sebagai contoh, korang ambil pakej VIP5 iaitu RM149/bulan. So, untuk bulan pertama korang hanya perlu bayar RM149+RM10=RM159. ITU SAHAJA. Segala kos pemasangan dan peralatan adalah percuma. Korang akan dapat hypp tv (beberapa siaran percuma), cordless phone, dan router. Semuanya percuma.

Jika korang betul betul berminat, korang hanya perlu whatsapp aku (014-2609344). Tunggu segala proses yang aku akan uruskan dan kurang seminggu kontraktor daripada Telekom Malaysia akan call korang untuk pemasangan. Jangan risau, tarikh pemasangan korang sendiri yang akan tentukan.

Korang takkan dikenakan sebarang cas semasa berurusan dengan aku ataupun kontraktor yang datang pasang kat rumah korang tu. Korang hanya perlu pasang dan guna dulu unifi tu. Sampai masa, bil akan sampai dan kos yang dikenakan adalah seperti yang aku nyatakan tadi. Confirm, tiada sebarang cas tambahan.

Jadi apa tunggu lagi? Whatsapp aku sekarang

014-2609344 Irfan

Comments

  1. Ade buat lagi servis pemasangan ni?

    ReplyDelete
  2. KALO XDE STREAMYX NGAN UNIFI MCM MANA NAK BUAT? BOLEH TAK MINTAK KONTRAKTOR TM PASANG PORT?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh diusahakn cara lain..whatapp utk prtnyaan..0143696397

      Delete
    2. Boleh diusahakn cara lain..whatapp utk prtnyaan..0143696397

      Delete
  3. KALO XDE STREAMYX NGAN UNIFI MCM MANA NAK BUAT? BOLEH TAK MINTAK KONTRAKTOR TM PASANG PORT?

    ReplyDelete

Post a Comment